Els poemes d’Estellés s’han recitat, versionat i musicat en nombroses ocasions. Però no amb la veu de tro (Tomàs Llopis dixit) del polifacètic Salvador Bolufer, ni amb la pròdiga ornamentació musical del compositor Enric Murillo. El treball discogràfic s’hi presenta embolcallat en un llibre que reprodueix els 19 poemes d’Estellés distribuïts en 15 pistes. El disseny i la maquetació han anat a càrrec de Pau Àlvarez-Edicions 96; i l’assessorament poètic, de M. J. Escrivà. Un treball distingit que els responsables han volgut dedicar a l’extraordinari poeta de Burjassot, “amb admiració i convenciment”.

15/6/13

JOVI LOZANO-SESER ENTREVISTA SALVADOR BOLUFER





ENTREVISTA A SALVADOR BOLUFER (15/06/13)


Fa ara dos anys, a la primera presentació que vaig fer d'*Efectes Secundaris *, vaig tindre l'alegria de comptar amb Salvador Bolufer com a introductor del llibre. Recorde que en aquell acte, a l'hora de presentar el meu presentador –valga la redundància–, vaig al·ludir a la complexitat de definir el senyor Bolufer amb les pinzellades protocol·làries de tres o quatre adjectius. Aleshores vaig idear una comparació prou més arriscada que espere que al receptor dels elogis li agradara o, almenys, no li xerricara en excés. De l'amic Bolufer vaig dir que era la nostra Lady Gaga particula... més »

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada